Professional and College Basketball Forums banner

1 - 18 of 18 Posts

·
Registered
Joined
·
7,418 Posts
Mike: DAMN IM THE MAN IM THE MJ
Charlie: yea okay great.
 

·
Registered
Joined
·
4,179 Posts
Pinball said:
Mike: Yeah baby!!! The Raptors are 1-0 in the last 1 game!!! Undefeated!!!!
Charlie: *Is this a mustache?...mmm*
 
  • Like
Reactions: Hakeem

·
Registered
Joined
·
3,079 Posts
"Damn Vilanueva is one ugly *******"
 

·
Not Just Dumb, Aggie Dumb
Joined
·
18,849 Posts
Like A Breath said:
CV: I want some of that purple stuff...
MJ: Grape drink, baby!
oh, thats a winner.
 

·
Tru Warier
Joined
·
13,699 Posts


Mike: "WHO????"
Charlie: "Mike James...."
 

·
Registered
Joined
·
7,418 Posts
Charlie: Hmmm... maybe if I put some rogaine on my head, i can grow eyebrows!
 

·
Let's Go Streaking!
Joined
·
6,994 Posts
thug_immortal8 said:
Mike: Yeah baby!!! The Raptors are 1-0 in the last 1 game!!! Undefeated!!!!
Charlie: *Is this a mustache?...mmm*

:laugh:
 

·
Registered
Joined
·
8,825 Posts
thug_immortal8 said:
Mike: Yeah baby!!! The Raptors are 1-0 in the last 1 game!!! Undefeated!!!!
Charlie: *Is this a mustache?...mmm*
rofl

That's, at least, much better than the 2 million tired "no eyebrows" jokes that have surrounded Villenueva.
 

·
Registered
Joined
·
1,486 Posts
lol to everyone
 

·
Banned
Joined
·
13,272 Posts
Charlie:If you reversed my number,it would get ur number.
James:NOOOOOOO YOU THINK???????????????
 

·
Restore the Roar
Joined
·
7,393 Posts
1 - 18 of 18 Posts
Top