Professional and College Basketball Forums banner

1 - 20 of 21 Posts

·
Registered
Joined
·
2,694 Posts
Discussion Starter #1
Miami played New Orleans in Miami last night I saw the highlight on Sportcenter
in transition Desmend Mason was dribbling up the court
Alonzo's not paying attention to him he's getting his man PJ Brown, Mason never stops dribbling Alonzo turns around in time for the facial all over him Sportcenter top ten!
 

·
Registered
Joined
·
4,734 Posts
kamaze said:
Miami played New Orleans in Miami last night I saw the highlight on Sportcenter
in transition Desmend Mason was dribbling up the court
Alonzo's not paying attention to him he's getting his man PJ Brown, Mason never stops dribbling Alonzo turns around in time for the facial all over him Sportcenter top ten!
:yes: :yes: :yes:

:biggrin: :greatjob:
 

·
Banned
Joined
·
58,028 Posts
How was it compared to the ones layed on to him by the Nets?

-Petey
 

·
Registered
Joined
·
2,694 Posts
Discussion Starter #4
oh you know ours were better we caught him 4 times and VC made it the best dunik of the year so far this was just funny, poor Zo what am I saying! he deserves it
 

·
Premium Member
Joined
·
5,405 Posts
man i'm feeling the guilt up my spine for mr. zo man

this guys my fav player i hate seeing him getting owned by youngster

hes gotta retire just for love and respect from dannyM baby o yeah oooh yeah
 

·
Banned
Joined
·
58,028 Posts
dannyM said:
man i'm feeling the guilt up my spine for mr. zo man

this guys my fav player i hate seeing him getting owned by youngster

hes gotta retire just for love and respect from dannyM baby o yeah oooh yeah
Haha, gonna suggest you NEVER EVER say that he's your favorite player in this forum.

-Petey
 

·
Registered
Joined
·
1,587 Posts
kamaze said:
Miami played New Orleans in Miami last night I saw the highlight on Sportcenter
in transition Desmend Mason was dribbling up the court
Alonzo's not paying attention to him he's getting his man PJ Brown, Mason never stops dribbling Alonzo turns around in time for the facial all over him Sportcenter top ten![/QUOTE
Wow how many times is this guy going to get dunked on? :clap: :banana: :rock:
 

·
Registered
Joined
·
2,694 Posts
Discussion Starter #10
I dont know how many times he'll get dunked on this year but Shaq is gonna be out for a week or 2 so...how bout 7 more facials in 2 weeks
 

·
Heat fan since 2001
Joined
·
7,145 Posts
lol for every time he gets dunk on he makes it up with his shot blocking ,specially last night you dont see his huge block on PJ,West,Paul on sportcenter dont you.


Hate him or like him FACT is he doesnt quit on defense.
 

·
Premium Member
Joined
·
5,405 Posts
Petey said:
Haha, gonna suggest you NEVER EVER say that he's your favorite player in this forum.

-Petey
yeah he made a big mistake in NJ

but cant resist my love for man with so much respect
 

·
Banned
Joined
·
58,028 Posts
MiamiHeat03 said:
lol for every time he gets dunk on he makes it up with his shot blocking ,specially last night you dont see his huge block on PJ,West,Paul on sportcenter dont you.


Hate him or like him FACT is he doesnt quit on defense.
I think everyone knows he's still an excellent shot blocker... it's just a few years ago, you'd never see anyone do that to Zo. Or it would be very rare.

-Petey
 

·
Registered
Joined
·
1,792 Posts
there was also one where the bucks' bobby simmons posterizes zo. in fact, in the 1st installation of nba.com's top 10 plays for the week, 2 of the plays involved zo being posterized! at #1 is vc's facial on zo.
 

·
Registered
Joined
·
5,889 Posts
Don't get me wrong, I love seeing the facials. But hey, at least 'Zo tries to block every shot. And he blocks alot more times than he gets posterized.
 

·
Registered
Joined
·
224 Posts
MiamiHeat03 said:
lol for every time he gets dunk on he makes it up with his shot blocking ,specially last night you dont see his huge block on PJ,West,Paul on sportcenter dont you.


Hate him or like him FACT is he doesnt quit on defense.
TELL IT!
 
1 - 20 of 21 Posts
Top