Professional and College Basketball Forums banner
281 - 300 of 522 Posts
Binghamton zal alle hulp nodig hebben die ze kunnen krijgen met wat ze verliezen en ik wil niet impliceren dat Ellison niet zou kunnen helpen, ik ben er zeker van dat hij dat kan, maar er is iets onorthodoxs aan de manier waarop hij beweegt. Nogmaals, niets tegen hem. Ik zou hem zeker in het team opnemen boven sommige huidige Bearcats zonder iets anders te weten, behalve het zien van die video.

#HeardFrom Vermont: Toby Harris, 6-8 F, Brandeis. 1 jaar te spelen. Toby Harris - 2024-25 - Men's Basketball - Brandeis University

Ze zouden hem onmiddellijk een aanbod moeten doen. Hij heeft alle tools om in de 5 out offense te spelen. Heeft lengte, kan 3's scoren en is redelijk comfortabel om de bal op de grond te leggen. Enige zorg is of hij dichter bij huis wil spelen, dan kunnen we hem misschien niet genoeg bieden om hem in New England te houden.

Ze zouden hem onmiddellijk een aanbod moeten doen. Hij heeft alle tools om in de 5 out offense te spelen. Heeft lengte, kan 3's drainen en is redelijk comfortabel om de bal op de grond te leggen. Enige zorg is of hij dichter bij huis wil spelen, dan kunnen we hem misschien niet genoeg bieden om hem in New England te houden.
WAT?!?! Je HAAT de five out offense!!! Wil je dat UVM meer spelers aantrekt om het te blijven spelen? Schokkend! ;)

Maar ik ben het er wel mee eens, hij lijkt een geweldige match voor UVM. We moeten meer geld in ons NIL-fonds krijgen!!!

WAT?!?! Je HAAT de five-out aanval!!! Wil je dat UVM meer spelers aantrekt om ermee door te gaan? Schokkend! ;)

Maar ik ben het ermee eens, hij lijkt een geweldige match voor UVM. We moeten meer geld in ons NIL-fonds krijgen!!!
Ik zou heel graag willen weten of er onlangs rekruten bij UVM zijn geweest om het programma te bekijken. Zijn er inzichten?

WAT?!?! Je HAAT de vijf-uit-aanval!!! Wil je dat UVM meer spelers aantrekt om ermee door te gaan? Schokkend! ;)

Maar ik ben het er wel mee eens, hij lijkt een geweldige match voor UVM. We moeten meer geld in ons NIL-fonds krijgen!!!
Ik haat het wel, maar ik ben ook een realist. Als ze het gaan spelen, hebben ze het juiste talent nodig, en dat is hij.

Wachten op wat Bing-nieuws, maar gebaseerd op de laatste paar jaar denk ik dat ze tevreden zijn om te wachten tot de transferportal echt opengaat wanneer de seizoenen van meer teams officieel voorbij zijn en spelers hun vrije agentschap verklaren.

281 - 300 of 522 Posts