Ze zouden hem onmiddellijk een aanbod moeten doen. Hij heeft alle tools om in de 5 out offense te spelen. Heeft lengte, kan 3's scoren en is redelijk comfortabel om de bal op de grond te leggen. Enige zorg is of hij dichter bij huis wil spelen, dan kunnen we hem misschien niet genoeg bieden om hem in New England te houden.#HeardFrom Vermont: Toby Harris, 6-8 F, Brandeis. 1 jaar te spelen. Toby Harris - 2024-25 - Men's Basketball - Brandeis University
Vermont staat nu op zijn #HeardFrom-lijst...
WAT?!?! Je HAAT de five out offense!!! Wil je dat UVM meer spelers aantrekt om het te blijven spelen? Schokkend!Ze zouden hem onmiddellijk een aanbod moeten doen. Hij heeft alle tools om in de 5 out offense te spelen. Heeft lengte, kan 3's drainen en is redelijk comfortabel om de bal op de grond te leggen. Enige zorg is of hij dichter bij huis wil spelen, dan kunnen we hem misschien niet genoeg bieden om hem in New England te houden.
Ik zou heel graag willen weten of er onlangs rekruten bij UVM zijn geweest om het programma te bekijken. Zijn er inzichten?WAT?!?! Je HAAT de five-out aanval!!! Wil je dat UVM meer spelers aantrekt om ermee door te gaan? Schokkend!
Maar ik ben het ermee eens, hij lijkt een geweldige match voor UVM. We moeten meer geld in ons NIL-fonds krijgen!!!
Ik haat het wel, maar ik ben ook een realist. Als ze het gaan spelen, hebben ze het juiste talent nodig, en dat is hij.WAT?!?! Je HAAT de vijf-uit-aanval!!! Wil je dat UVM meer spelers aantrekt om ermee door te gaan? Schokkend!
Maar ik ben het er wel mee eens, hij lijkt een geweldige match voor UVM. We moeten meer geld in ons NIL-fonds krijgen!!!