Professional and College Basketball Forums banner

OT: Voetbal

1 reading
715 views 14 replies 3 participants last post by  Wildcat18  
#1 ·
Ik dacht, als iemand wil, kunnen we dit gebruiken om over voetbal te praten.

Ik zal aftrappen, want er zijn deze week een paar interessante wedstrijden.

UNH vs Dartmouth in de Granite Bowl. Ik denk dat het een competitieve wedstrijd wordt, ik denk dat de ervaring die UNH dit seizoen al heeft, hen moet helpen winnen.

Albany en Bryant hebben zware wedstrijden tegen Campbell en Cornell. Ik zou zeer verrast zijn als ze 2-0 zouden uitkomen.

Maine zal worden verslagen bij FBS Georgia Southern

URI zou zaken moeten doen en met 4-0 de FBS-wedstrijd van de volgende week ingaan

Buiten de AE+URI

CCSU gaat naar de onafhankelijke Merrimack. Het zou een vol huis moeten zijn en een zeer competitieve wedstrijd.
SHU is weer onderweg tegen Norfolk State, ik kon geen voorspelling doen voor deze wedstrijd als ik het probeerde.

#3 ·
Een geweldige selectie deze week, en dit zijn mijn 3 wedstrijden om naar te kijken:

#25 New Hampshire (-2,5) is de lichte favoriet op verplaatsing bij Dartmouth voor de Granite Bowl. Big Green was vorig seizoen mede-Ivy Champs met Harvard en Yale, maar dit is hun seizoensopener, dus het is moeilijk te zeggen wat we kunnen verwachten. Wildcats zijn 2-1 en hebben een mooie overwinning tegen Holy Cross en een heel nipte nederlaag bij FBS Ball St. Een overwinning zou hen hoger op de ranglijsten moeten brengen voor hun CAA-opener volgende week tegen Albany. Aan de andere kant kan een upset de weg vrijmaken voor Dartmouth om te strijden voor een FCS Playoffs-plek en wat stemmen in de Top 25. Dartmouth gaat volgende week naar New Britain voor de Homecoming-wedstrijd van CCSU.

Ik houd ook de einduitslag in de gaten voor de wedstrijd van #7 Rhode Island (-16,5) tegen Long Island. URI komt van hun eerste playoff-optreden in decennia en is dit jaar 3-0 begonnen, maar heeft helemaal niet gedomineerd. LIU komt van een Homecoming-nederlaag tegen Sacred Heart door een FG op het laatste moment voor de Pioneers. LIU haalde de week ervoor de krantenkoppen met hun eerste FBS-overwinning ooit tegen Eastern Michigan. Ze openden het seizoen in The Swamp tegen Florida, dus wie weet hoe dit eindigt.

Tot slot reist Central Connecticut (-2,5) deze week voor het eerst buiten de staat om de voormalige NEC-tegenstander Merrimack te spelen in wat een nipte wedstrijd zou moeten zijn. CCSU (2-1), de regerend NEC-kampioen, verloor laatst een FCS-wedstrijd nipt van #10 URI in de NCAA Playoffs van 2024. Merrimack heeft de Blue Devils echter verslagen in de laatste 2 ontmoetingen, en dit wordt de eerste FCS-tegenstander van de Warriors van het seizoen, na 2 FBS-nederlagen en een D-II-overwinning.

#6 ·
Enorme 16-14 overwinning voor Merrimack thuis voor 4K+........ze zullen prima passen in de CAA.
Net als CCSU (y)

Wedstrijd was een verhaal van turnovers en special teams plays. Merrimack stond met 10-0 voor bij rust, maar CCSU scoorde in de 2e helft 14-6 meer dan MC.

Complimenten voor MC voor het uitspelen van de Central verdediging op de laatste drive en het scoren van de FG om te winnen. Over het algemeen, zoals verwacht, was het een zeer gelijkwaardige, zware strijd die geweldig zou zijn om in de toekomst weer een conference wedstrijd te zijn. :)

#11 ·
Er zullen volgende week enkele spannende wedstrijden zijn in het noordoosten.

AE
UNH ontvangt Albany. Beide teams zullen hongerig zijn. Ik zie UNH thuis winnen, het is moeilijk om een ​​boze UNH-ploeg te verslaan in Durham.
Maine ontvangt de North Carolina School of Who Gives a Shit. Maine is zelfs in hun verliezen erg competitief voor het grootste deel van de wedstrijd. Ik denk dat ze ze oprollen.
SBU ontvangt Merrimack. Ik denk dat dit een zwaarbevochten wedstrijd wordt. Als SBU speelt zoals ze deden in Lindenwood, verliezen ze deze wedstrijd. Ik denk dat vorige week een wake-up call voor hen was.
Bryant ontvangt Towson. Eerste CAA-wedstrijd in het nieuwe "stadion" voor Bryant, ik denk dat ze aangewakkerd zullen zijn en een overwinning zullen stelen van Towson.

INDY
Merrimack zie hierboven
SHU ontvangt Delaware State. Het zal interessant zijn om te zien of er enige bouwconstructie is aan de uitkant van het pioniersveld LOL. Het is een coinflip-wedstrijd voor mij. Ik zie beide teams winnen. DSU heeft talent.

NEC
Stonehill ontvangt LIU. Zou heel goed een wedstrijd kunnen zijn tegen 2/3 van de topteams in de NEC dit jaar.
CCSU ontvangt Dartmouth - Aangezien UNH zaterdag speelde als een stelletje klootzakken, moet ik Dartmouth aanmoedigen om uit te winnen en onze OOC te helpen. Ik denk dat ze het grotere en getalenteerdere team zijn, maar ik denk niet dat het een blowout zal zijn.

PL/IVY
Eh wat wedstrijden tegen elkaar, wat conference play voor de PL. Niet erg geĂŻnteresseerd in een van de wedstrijden.